motherofthenight sanirim bu hepimizin derdi.kendi ailem uyandırsam dikkat ediyorlar fakat esimin ailesi özellikle kaynim ve eltim sanki inadına yapıyorlardı.bigun eltime gittik bi bakyim cocuhun elini öptü sildim falan ama ertesi gün oglum hasta oldu hemen.meger grip başlangıcı varmış ondada.valla ben artık sert uyarıyorum hekwki covid çıktığından beri kimse cesaret edemiyor benden dolayı.