Evet biz de öpücük hastalığından hastanede kaldık, enfeksiyon kaptı oğlum. Doktor dudaktaki bir ucuktan,yaradan gecebildigini söyledi. İnsanlara söylüyoruz ama herkes çocuğunuzu altın kafese koyun yok artık gibi kelimeler söyledi o zamanlar. İnsanlar bu konuda hiç anlayışlı değil gerçekten.