SultanAnne Mahirin-msi nane limon çayı mide bulantısına iyi geliyor yapıp iç istersen belki rahatlatır papatya çayı da iyi geliyor yolculuk ayrı mide bulandırıyor zaten🤭
Mahirin-msi SultanAnne evet az önce yeşil çay içtim o vardı belki kendime gelirim diye bir de limonlu çay içeyim teşekkür ederim
birfincannkahve Bende bugün 2ci dozu oldum,öğlen 2 gibi yeni yeni hafif ağrı başladı. Önemli olan yarın inşallah kolay atlatırız. 1.ci dozda 2 gün kol ağrısı çektim🤦🏻♀️
AtaVeAnnesii Mahirin-msi Ya mahirem senmissin isim degismis😌 Gecer kuzum yat dinlen bu gece yarina toparlarsin ❤️
Elifss Mahirin-msi valla 1 ve2 de bisey olmadı çok şükür. Hep poztifi düşünerek gittim herkes 2. Çok kötü vs diyordu ama dua ettim besmele çektim allaha inanarak oldum ve hep bisey olacakmis gibi düşünmek yerine hcbsy yok.us gibi düşünerek devam ettim
Mahirin-msi Elifss hemşire arkdasla resmen dua zinciri oluşturduk. Bismillah dedik baya baya dua ettik şifa olsunlar RABBIM yardım etsinler falan bu kadar oldu dmeek🙈
3children1mom Mahirin-msi Elim değmedi 🙄🥴 Çocukları kime bırakıp çıkıcam. Markete bile zor çıkıyorum 🤐 Rezillik sorma 😰
Deletedmom78654 Mahirin-msi canım elimde ikisinde de bişey olmadı . Ben de ilkinde etkilenmedim ama 2. De çok kötü oldum birden başladı 1 gün sürdü ve birden geçti .