Mahirin-msi Kaç gün sürecek ilk gün birsey yoktu sizi dışında şimdi kötüyüm siz de yaşadınız mi yaşadıysaniz ne zaman geçiyor 🥺
Avsininannesi15 Mahirin-msi benim 2 dozdada hiçbir yan etki olmamıştı. ilk dozda sadece kol ağrısı oldu 2 ci dozda oda olmadı. insallah çabucak geçer sizdede
bir_pasa_annesi Mahirin-msi ay 2 doz da bende öyle oldum hele basımın agrısı var ya 10 gün gecmedi 2 kere acilde iğne yaptırdım fayda etmedi resmen egilip yere bakamadım
SultanAnne Mahirin-msi ben ilk dozda çok kötü olmuştum ,2gün sürdü ağrı kesici içtim ertesi gün dayanılmazdı çünkü kolum kalkmıyordu halsizlik eşliğinde. Geçmiş olsun💐
Mahirin-msi SultanAnne sizede çok geçmiş olsun şimdi ilaç aldım etki etmedi pek inşallah yarına geçer ya🥺
SultanAnne Mahirin-msi teşekkür ediyorum☺️ geçer büyük ihtimalle bende felaket mide bulantısı yapmıştı sende öyle bir durum oldu mu canım?