Şu an topkapı swandor’dayız :) kesinlikle önerebilirim. Yemek çok iyi, havuzları ve çocuk aktiviteleri de oğlum için harika oldu. 2 yaşında benimki.
yalnız nereye giderseniz gidin bebek arabanızı muhakkak götürün. Biz getirmedik 10 euro günlük kiralamak da istemedik ama yarın kiralayacağız gibi. Yürüyen bir çocuk bizimki diye almayalım arabayı demiştik ama çok yoruluyor yürümek istemiyor çocuk haklı olarak.