ArdaArya Merhaba arkadaşlar kızım 14 aylık diş dönemi çok zor geçiyor ateşi felan oluyor diş granülü yada jeli kullanan arkadaşlar faydası oldu mu bilgi verirseniz sevinirim
Nursahmetyusufaras00 ArdaArya biz once granül tablet kullandik fayfa etmedi toz paket nurse harveys dis jeli iyi etkisi öneri uzerine gordum bu iyi. 😍birde zeytinyağı karanfil kasede ezip dolaba bekletin dislere sürun cikmasi kolay rahatlatır
Bissa ArdaArya benim kızımda 13 ay 14 günlük bu sabah hafif ateşi vardı sonra arttı calpol verdim düştü ama şimdi yine çıktı diş olabilir mi acaba? Sizde ateş oldu mu?
Kedidirokedi ArdaArya arkadaşım osanit kullanıyordu çok memnundu bende deneyeceğim bebeğim o döneme geldiğinde
ArdaArya Mom73727 tetagili duydum da bende onu alim diye düşünüyorum ama bakalım eczacı hangisini önerecek akşam gidip alacam hiç uyumuyor çünkü
Mom73727 ArdaArya osanitde kullandık bu ara unuttm yazmayı faydası olsun diye denemedik birsey kalmamıştı çok zor günlerde