Bebişinin kalbi delik olan var mı ? Bebeğim 2 aylık Doktor deliğin büyük olduğu kapanacak durumda olmadığını cerrahi müdahale gerek olduğunu söyledi. Bu durumda olan yada ameliyat olan var mı acaba ?tecrübelerinizi paylaşır mısınz anneler çok üzgünüm😞