Tuti29 gogusleriniz dah yeni emzirme ile karşılaştığı için açıyor olabilir, ılık suyu oturmak basurunuzun acısını hafifletir, bebeğinize yetemeyecegim diye düşünmeyin stress sütünüzü gelmesini geciktirebilir, sarılık insaAllah olmaz ama olursada tedavisi çok kolay sorun etmeyin, günü birlik bile tedavi olup çıkan var hemde mama alan bebeklerde sarılık olmaz diye biliyorum ama yanlisda olabilir, insaAllah bu zamanlar en kısa zamanda atlatirsiniz bu detaylara takılmayın annelik sadece emzirmeye olmuyor bebeginizle vakit geçirmeye bakın çünkü geçen her dakika birdaha geri gelmeyecek tadını çıkarın bu zamanların 🌸