5 buçuk aylık olduk 25. Gün alerji olduğumuz ortaya çıktı. Hala diyeteyim. Sadece süt ve süt ürünleri değil yumurta ve kuruyemişlere karşı da alerjisi var oğlumun. Kalsiyum için tablet kullanıyorum, kuru bakliyat, sebze yemekleri yiyorum. Canım çekerse meyve sularından palize yapıyorum. Misafirliğe giderken kendi yiyebileceğim birşeyler yanımda götürmek zorunda kalıyorum çayla yemek için. Yemekli misafirliklerde ana yemekte eğer tereyağ peynir süt yoksa yiyorum pilav ve çorbayı kendim götürüyorum. Salata çeşitleri büyük kurtarıcım. Gerçekten hem psikolojik olarak hem de fiziki olarak çok yorucu birşey alerjik bebek annesi olmak. Ama bu günler geçecek, evladım bir kez gülümsesin herşeye değer.