merbay97 ayy nası güzel bi post olmuş. Bende açacaktım ama kızımdan fırsat bulamamıştım. Bizde şimdilik ankara üniversitesi tıp fakültesinde öğretim üyesine gidiyoruz. Memnunuz ama içim bi rahat değil. Çok da ilgili doktorumuz aslında. Başka bi doktora daha götüreceğim. Sonra karar vereceğim