Benim kızım da 8 aylık. Uykusu gelince kendi başına uyuyor. Küçük bi tavşan peluşla yatırdım hep. Şimdi ona alıştı onsuz uyumuyor. Bir de emziksiz. Sallamaya da alışmadı çok şükür. Huysuz ve gazı olduğu gecelerde ninni, beyaz gürültü ile uyuyordu. Bazen de Kur’an dinletiyordum.