Dişlerimde tel vardı çıktıktan sonra sabitlemek ve hafif yamuk kalan 3 dişimi düzeltmek için plak takıldı ama düzgün kullanmadım daha beter yamuldu. Doktor yeniden plak verdi ama bu kez de daha yamuk olduğu için korkunç ötesi bi ağrı yaşıyorum. İlkinde hiç bu kadar olmamıştı. Tel taksın sıfırdan dedim onu da kabul etmedi Dr. Ağrıdan kafamı söküp atmak istiyorum resmen. Kullananlara soruyorum daha ne kadar ağrır böyle? Ağrı kesici içsem ne kadar etkili olur sonuçta içten gelen bir ağrı değil baskı sonucu ağrıyor. 😭