Cansuu1 Kızlar bebeklerınıze ne zaman kıtap okumaya basladınız ve önerebileceğiniz kıtaplar var mı suan 8aylık
Oaoa Cansuu1 2.ayda başladım okumaya hatta kendi okuduğum kitapları bile sesli okudum çünkü dinlemeyi seviyordu.instagrama kullanıyorsanız bunun için çok güzel sayfalar var fikir olsun diye yazıyorum. cocukkitabidoktoru okuyananneler kitabımla oynuyorum basarannisa
Oaoa Cansuu1 3 boyutlu Arkadaşlık Ormanı Bu Kimin Yuvası Fırtınalı Bir Gece Oyuncu Ördek Limon Elimde olanlardan birkaçı
Srky Cansuu1 ben bi kac hafta once basladim kizim 4 ay 23 gunluk kitap okuyunca resimlere bana bakiyor cocuk kitabi aldim ismi baba nasil davranmaliyim tavsiye ederim guzel kitap
ebraradnn Ne anlasın kitaptan daha çok küçük tek avuntusu kucak KESK’e dursa ben ona cilt cilt okurum 🤷♀️
Birgaripanne Cansuu1 Ben 40 günlükken kitap okumaya başladım. Hemen hemen hergün okuyorum. Alya hayvanat bahçesinde ilk okuduğum kitap. Kızımın adı Alya.
Oaoa Cansuu1 3,5 aylık olmak üzere canım dinlemeyi çok seviyor hatta okurken mimiklerimi değiştiriyorum çok heyecanlanıyor sonra o mutlu ben mutlu😍 kelime hazinesi ,sosyalleşmesi açısından gerçekten çok önemli
Birgaripanne Cansuu1 Parıltı yayınlarının serisini aldım. E bebekte hayvanlarla ilgili kitaplar var onları okudum. Klasik masalları okuyoruz. Değerler eğitimi kitapları okuyorum.