Ozgeruya kendim bizzat geçirdim 4 aylık yeğenimden kaptım, öncelikle geçmiş olsun çok bulaşıcı bir hastalık, ilk üç gün yüksek ateşten sonraki üç gün döküntüler oluyor bence en zoru döküntülerin çıktığı yani elde ayakta sivilce gibi içi su dolu kabarcıkların olduğu dönemdi, kaşıntıdan sabaha kadar uyuyamamıştım, bu dönem boğaz içinde ve ağızda da yaralar olduğu için bebeğinizi yemek yemek için zorlamayın çok sıcak tuzlu salçalı asitli şeyleri yiyemez, domates bile yiyememiştim ağzım yanmıştı, iştah da azalacağı için yemek için zorlamayın derim, kefir yoğurt gibi şeyler iyi gelir, döküntü için ben erişkinim tabi ama bana doktor A vitamini önermişti, rahatlatması içinde yulafı sıcak suyla yumuşatıp ılıyınca döküntü olan yerlere sürüp bir süre bekletip yıkayabilirsiniz bu da iyi geliyor. bebeğiniz kendini kaşımasın diye gece yatarken eline çorap geçirebilirsiniz.