shdemir [bilinmeyen] Canım her mama icin ayni sey gecerli degil bence. Ben hipp kullanıyorum e bebekte 160 lira baska bi markettr 130 a da var 100 e de varmıs burda yazan arkadaslar oldu. En pahali e bebekte yani
CaganAlpinAnnesi shdemir şuan hipp i en uygun aldığım site kirmizibeyazeczane.com tabi tekli paketlerden bahsediyorum , ekim de bir zam daha yiyecekler kimbilir kaç tl leri görürüz artık 😱😰
Gurbettebianne [bilinmeyen] bi bebelac uygun sanki .doğru 35 civarı ama stoklarda Yok 🤣🤣 herkes 50 53 lerden satıyor tabiki e bebek durduracak 😱☺️
MerveAkbs [bilinmeyen] neresi uygun ben sma mamayı citygroosdan 75 e aldım e bebekte 85 tl Sleepy bez 29.90 ve ben yine aynı marketten 19.90 alıyorum
Gurbettebianne [bilinmeyen] olabilir canım bende almıştım mağazadan ama dediğin gibi nette tükenmiş 😂