Gulumse1 Arkadaşlar annem ameliyat oldu patoloji sonucu öğrenmek için hastaneyi arıyorum bir türlü doktora ulaşıp iletişim kuramadım. Patoloji sonucu öğrenmenin başka yolu varmı? E nabizda böyle birşey bulamadım
Deletedmom0099 Gulumse1 muayene gibi gitmesi lazım. ben smear yaptırmıstım devlet hastanesinin sitesinden barkodumla baktım ama bir şey anlayamadım tıp dilinde yazılmıstı zaten her sey doğru bilgiyi doktoru aktarır, o gidemiyorsa siz gidebilirsiniz
Kbrbydk Gulumse1 gittiğiniz hastanenin sitesinde sonuç öğrenme kısmı vardır tahlillerde filan baktiginiz. Orda patoloji sonuçları da görünüyor. Bir deneyin
Gulumse1 Deletedmom0099 tşk ederim cevap için canım randevu alayım o zaman doktor ameliyat la alakalı bir durum olmadığı sürece hastaneye gelmeyin demiş sonucu da merak ediyoruz. Olmazsa ben gideyim dediğiniz gibi daha sağlıklı olur tşk ederim. 🤗
Gulumse1 Cihangiriinannesii burada öyle bir uygulama yok canım s n peşine düşmez isen kimsenin umurunda değilsin