Anneler merhaba 20 günlük bebegim ve ben kovid olduk doktora gittik ama ateşi olmasına ragmen ilaç önermiyoruz diyor 2 ayrı doktor gezdik göğüsümde hırıltısı var 3 gündür de 37,5 altına düşmeyen yükselen ateş var sürekli burnunu acıyoruz ama artık hırıltı boğz kısımında sizler nasıl atlattınız calpol kullandınız mı öneriniz nedir