Gamze_67 3.5 aylk bebeğim var emziriyorum göğüslerim çok yaniyo sizliyo ilk doğum yaptığım zamanda olmuştu travazol kullanınca geçmişti şimdi gecmiyo acil ne yapmam lazim
Sosyolog_ Gamze_67 benim de aynıydı doktor madecasol ve fıto kremi vermişti ikisini karıştırıp sür dedi çok şükür geçti sende bir dene istersen
Temmuz2021 Gamze_67 lanolin krem kullanın çok iyi. Bebek hemşiresi lansinoh kullandığımı görünce lanolin kremi önerdi ve gögüs ucum iyileşti
Minikoo Gümüş kapak ya da plastik kapaklardan kullanmayı dene ben bir de silikon uc kullandim kesinlikle iyi geliyor ikisi de yaklaşık 4 ay hic cikarmadim kapaklarla gezdim
Gamze_67 Minikoo bende slikon iç kullaniyordum 1 ay falan oluyo bırakalı bebek hareketlendikce sürekli emerken cikariyodu
Temmuz2021 Gamze_67 deneyin mutlaka benim gögüs uçlarım çatlamıştı kanıyordu. Bir günde fatketti hemen
Gamze_67 Teşekkür ederim yarın alacagim şuan gümüş kapakları koydum fayda etmezse atlamam mutlaka alırım 🤲
Bebito123 Gümüş kapak hemen etkilemiyor aama en az 4 gün sonra belli olur hiç bisey surmemen lazım karbonatlı ara ara kapakları temizleyin ve duş alin🌸