H12345 Yapan var mı sonuç güzel mi ? Ve neler yaptınız ? Diyet dışında spor şart mı bu diyette hanimlar..?
Mlke301020 H12345 spor şart mı bilmem ama ben yapamıyorum şekersiz olmuyor 1 adet bile olsa bir tane bisküvi atıyorum ağzıma 🥲
JackDaniels H12345 Spor her diyette bence olmazsa olmaz. Hem sağlam kafa sağlam vücutta bulunur😉 Ben denedim fakat başarılı olamadım. Klasik diyetle bütün doğum kilolarını verdim ama çokta kasmamak lazım ölçülü yerseniz problem olmaz
Tortilla H12345 ben yaptm 21 degıl 1.5 sene😅 yanı seker bagımlılık kurtulasak cok guzel olur yıne yemeye basladım. Ama ben unsuz sekersız beslendım. Yag yaktı vucudum ve hamıle kaldm sonra bıttı dyet tabı. Ama yaglarım okdr gıtmıslk bu donem zarfında dogumdan ıkı gun sonra karık marın kalmamıstı
bertn H12345 ben eşim denedi tam bir ay sıfır şeker şekerli hicbirsey yemedi 10 kilo verdi malum şeker olmayınca bir çok şey de olmuyor ve günde iki öğün yemek ekmegide çok azalttı fark etmemek mümkün değildi
H12345 Mlke301020 ya bana mantıklı gibi geldi ama becerir miyim bilmiyorum diyetteyim yeni başladım vaya çöm az batırıp atıyorum abur cubur yemeye çalışıyorum acaba bunu denesem kilo verilir mi merak ettim
H12345 JackDaniels işte hani diyette ikende abur cubur tatlı vs yememeye çalışıyoruz ya acaba 21 sonunda ne bekler beni merak ettim denesem yapar miyım değer mi bilemedim
H12345 Tortilla işte bende hep yağdan gidiyor diye okudum. Zaten hamur işi seker paketli gıda asitli şeyler yasakmış. Diyette ikende buna dikkat ediyoruz ya acaba 21 gün sonunda güzel şeyler olur mu merak ettim Siz sporda yaptınız mı
Mlke301020 H12345 kilo veriliyor çok güzel deneyenleri takip ediyorum. Bende 2 haftadır diyetteyim 4,500 gr gitti. Sağlıklı beslenip porsiyon kontrolü yapıyorum aburcubur bıraktım ama dediğim gibi arada eşim yiyince 2-3 adet bazen 1 atıyorum ağzıma🤷🏼♀️
H12345 bertn Yaa ciddi mi peki spor yaptım canim ve sadece şekerli olan hersey ve hamurlu şeyler yemedi demi ?
JackDaniels H12345 Bünye alışmış canım sürekli tatlı vs yemeğe. Diyetisyenimle konuştum tamamen kesme porsiyon ayarla ve öğlen ye tatlıyı dedi🙏🏻
bertn H12345 spor yapmadı çalışıyor işi gereği sürekli hareketli yürüyor yanı evet şekerli hicbirsey yemedi dusunebiliceginiz hersey dahil ekmek sadece kahvaltı da bir kaç dilim kahvaltısını da gayet iyi yapardı
H12345 bertn çok tsk ederim canım motive oldu bana diyete başladım haliyle şekersiz şeyler tuketmemeye çalışıyorum . Günlük küçük bir parçada olsa çikolata vs alıyordum ilk zamanlar olduğu için 10 kiloyu duyunca denemekte fayda var yaparım herhalde ya
bertn aslanuraz evet meyve yer di kahvaltısını da güzel yapardı ama abur cubur yemedi hamurişi yemedi lokum şekerli birsey yenemedi onun dışında kahvaltısını yerdi akşam yemegini güzel yerdi çay içerdi şekersiz şuna inanın gerçekten kilo nun hepsi şeker ben bunu kesinlikle eşim de gördüm
aslanuraz bertn evet kesinlikle inanıyorum buna bende. Arada da olsa kaçamak yapmamak lazım. Bende şekersiz besleniyorum meyve yemekten bile çekindim son direnç kilom kaldı 5 kilo kadar 😊 eşinizin yaptığı şekilde deneyeceğim çok teşekkür ederim 🥰🥰