Ayslcan Aliyessworld benim de öyle bu sabahtan beri kuru öksürük akşam üstü de burun akmaya başladı 3 yalık. (Size de gemiş olsun)
saripapatyam2 Aliyessworld grip olacak demekki bol bol emzirip burnunu sürekli açın.. bu ara çocuklarda salgın var heralde benim 2 çoçuğumda hasta🤦🏼♀️😩
Ayslcan Aliyessworld akması iyi kuru olsa daha kötü olurdu burun aspiratörüyle temizliyorum burun damlası yeterli mi acaba şu ampül olanlardan