2 buçuk ay önce doğum yaptım. Kanamam durmadığı için doğum kontrol hapı verdi doktorum. Ben düzenli bir şekilde kullanıyordum. Hicbir sıkıntı yoktu kanama kesilmişti. Bugün sabah kahvaltı hazırlarken birden kanlar akmaya başladı ama dolu akli 15 saniye kadar durmadan aktı. Direk vücudumu yıkadım kan durmadı sonra parça et düşürmeye başladım. Hastaneye gittim tahlil yaptırdım. Sonuçlar yarın çıkcak ama doktorum hamilelikten şüphelendi. Ama ben düşük ihtimal veriyorum olabilir mi böyle bisey. Yada başka bisi mi var acaba bilgisi olanlar yazabilir mi. Ve hala devam ediyor kanama yarim saatte 1 ped doluyor. Hasta bezi takmaya başladım artık. Parçalar gelmeye devam ediyor küçülmüş bi şekilde. Ama düşerken çok açıyor