Selam kizlaaar , her zaman diyete baslayip birakanlardanimmm. Ama su siralar iyice kilolardan bunaldimmmm kendimi sevmemeye basladimmm !!! Bugunden itibaren saglikli beslenip dikkat edecegim ve pes etmemek icin elimden geleni yapacagim diye kendime soz verdimmm , al ver al ver diye diye 30 kilodan fazla kaybetmem lazimmm 😔😔😔😔 dogum kilolarida buna dahil 😔 siz neler yapiyorsunuz taktik veren olursa sevinirimmm , ben porsyon azalttim , 2,5 L su iciyorum gunde. Ustelik yogurt kuru yapiyorum her aksam. Sade turk kahvemi iciyorum Yesil cayimi oglen iciyorum aksam ustu de kiraz sapli cayimi iciyorum. 18 ´dan sonra bisey yememeye ozen gosteriyorum 22 ´de yogurt kurunu yiyorum. Ama kizim 2 yasinda ve spora yazilacaktim yazilamiyorum yuruyus desen kizimla nasil cikayim spor konusunda neler yapiyorsunuzzzzz