İyi akşamlar☺️ Benim 9 aylık bir bebeğim var. Sizlere bir sorum olacaktı? Artık düzenli bir şekilde yemek yemeye başladı. Yani akşamları bizimle beraber yaptığım yemeklerden tuzsuz baharatsız ayırıp veriyorum. 20.00 - 20.30 arası gece uykusuna yatıyor. Ben yatarken 23.00 gibi mama veriyorum ama çoğu zaman reddediyor. Zorla da olsa veriyorum😬 acaba gece beslenmesini istemiyor mu? Vermiyim diyorum içim rahat etmiyor.