Oğlum 16 aylık. Yaklaşık 4 5 aydır bişeye odaklanıp bakarken genellikle boynunu sola doğru çevirip sol gözüyle bakıyor. Her zaman yapmıyo ama genellikle yapıyo. İlk zamanlar önemsemedik ama baktık devam ediyo hala bugün doktora götürdük. Doktor 2 gözüne de astigmat dedi 😢 ama şuanlık gözlüklük bi durumu yok 1 sene sonra tekrar görüşelim dedi. Varmı biizm gibi başına gelen😢