Yasemin58 Kızlar ya numara ölçülerinden anlamadım kinetixin bebeklere gire ayakkabisi varmi 26dan başlıyor oğlumun aşağıda 14 cm?alan varmı?
Minikpandas Yasemin58 kinetix in fiyatlarını bilmiyorum ama vicco marka ayakkabıları öneririm bu aylarda bakın isterseniz 19 numaradan başlıyo
Gmze1998 Yasemin58 Kizim 20 aylık 22 numara giyiyor bı numara büyük alinabilirmis ortapodi öyle demişti
Prenses-annesi1 Yasemin58 kinetixin ortopedik ürünleri yok diye biliyorum floda çalıştım çocuk reyonunda. Vicco almalısınız bende burda sormuştum herkes viccoyu tavsiye ediyor
Prenses-annesi1 Yasemin58 23tür yine o zaman bebeklerde cme göre vermiyorduk bazı bebeklerin tombik oluyo ayakları uymuyor denemeden almayın nolur nolmaz