Elohee bence kilo almasınin yanı sıra sağlıklı kilo alması gerekiyor ben Bebelac kullanıyorum daha önce de hip kullandım ama günde 3-4 kere mama veriyorum oda şu şekilde emzirdikten sonra içiriyorum yani genelde anne sütü alıyor dışarı ciktigimiz zaman mama kurtarıcı oluyor biraz bebelacta hip de güzel kilo aldırdı benim kızım prematüre 2200 doğdu 2 kiloya düştü ilk ayinda ama sonrasında her ay 1 ya da 1 buçuk kilo şeklinde aldı bugün 3. Aya girdik tam 5 kilo olmuş