2girlsmom
Canım külot bezde en son 6 numara var.
Vallahi bana da cırtlı bez zul geldi. Kayıyor, göbekten iniyor vs. 3.ayda değiştirdim. Külotlu bez bence çok daha pratik. Siz çıkartarak mı değiştirdiniz. Kenarları var ya bezin. Ordan yırtacaksız. İlk baş ben de bilmiyordum, bildiğin kıyafet değiştirir gibi çıkartıp atıyordum ama meğerse Kenarlardan yırtılıyormuş.