Kızlar gazı falan yoktu aşıyı vurulduktan sonra bidaha hiç uyumadı dün Ama bugün iyi şükür tam 10 saat uykuya direndi resmen şimdi iyi şükür kesinlikle aşıdan oldu parol yazmıştı doktor onu verdikten 1 saar sonra rahatladı çocuk aklınızda bulunsun sizinde oluyor yani