Çok geçmiş olsun. Benim kızım da yaklaşık 3 4 ay önce atlattı çok berbat bir hastalık. 5 gün hastanede kaldık 3 gün hiçbir şey yiyip içmedi sadece serumla beslendi sürekli uyuyordu . Kusmayla başladı içtiği suyu bile çıkardı ardından ateş ve aşırı yoğun ishalle devam etti. Emiyorsa bol bol emzirin ve sürekli su içirin bol sıvı alması lazım . Biz çok ağır atlattık aşısını yaptırmamıştık belki de o yüzden . Siz aşı yaptırdığınız için daha hafif atlatabilirsiniz umarım