Kızlar bebeğim 2 aylık olacak. Gazlı bir bebeğim var. Uykuya geçişte her zaman bir rutinimiz var. Ama uykuya geçişte zorlandigi için emzikle bir nebze ağlamalarını azaltıyorum ve ayakta salliyoruz gece ise beşiğinde. Şimdi gündüz emzik tutuyor lakin gece 2 3 saatte bir kalkip emdikten sonra emzik tutmuyor. Ağlamiyor ama uykuya geçişte her seferinde en az 20 dk beşiğinde sallıyorum. Var mi bizim gibi olan?? İlk kızım emzik tutmamısştı çooook zorlandim şimdi bu hanimefendi tutuyor ama sadece gündüz. Bırakmasını istemiyorum emziği. Emzik vermeyenlere saygim sonsuz verene de müdahele etmeyin lütfen. Evet bizim gibi olan var mi anneler?