Mahsev_karatas 16 günlük bebeğim var gaz ve kaka yaparken çok zorlaniyo ısınırken kıpkırmızı oluyo ama ne gaz nede kaka yapmiyo ve çok huzursuzlaniyo gecede uyutmuyo sabaha kadar ayaktayız ne yapabilirim gaz ve kaka yapması için ne rahatlatır bilmiyorum
Sedaergn Mahsev_karatas canım ne çok aç ne tokkken masaj yapmanı öneririm. Ayrıca gaz damlaları verirlermi bilmiyorum. Biz bıogaı kullanmıştık
Kbrtkk Mahsev_karatas evin içi sıcaksa banyo falan yaptır ya da alt kısma zeytinyağı sür veya içir . Gün gün büyüdükçe Zamanla geçecek
Ahanife Mahsev_karatas Canım benimde bebeğim 18 günlük aynı konulardan muzdarıbız ben de damla kullanıyorum maflor diye be bir de doktor yazdı aguline gaz şurubu hafifletiyor sıcak havlu koyuyorum masaj yapıyorum bunlar rahatlatıyor gaza maalesef ki kesin bir çözüm yok keşke olsa insan ne yapacağını şaşırıyor artık
Asya39 Mahsev_karatas bide makat kontrolü yaptırmanızı öneririm ben 2 ay olunca kendim sorduğumda doktora olabilir dedi ve cerraha gönderdi sonuç makat darlığı fitil kullandık 10 gün genişleme olsun DİE bende çocukta hep gaz sancısı var sanıyordum çeşit çeşit damla şuruplar aldım.fitille genişletmeyi yeni bitirdik eğer işe yaramazsa Demir bujilerle genişleme yapıcaz dedi aklınızda bulunsun çocuk cerrahına yolluyor çocuk doktoru inşallah öyle bişey yoktur ama ben kendim bunu doktora sordum Da olabilir dedi uyumaz aglar kaka yapamaz yapsada ağlayarak kızarıp morarıyordu evladıma boşuna işkence çektirmişim 😢
Mahsev_karatas Sedaergn doktora gittiğimde sorucam gaz damlası verirse Alıcam zor oluyo çünkü hem bebek hem ben için