Merveth bizde ciltte bişey yok sadece dün 2 defa az miktarda kanlı kaka yaptı bugün hiç bişey yok bugün de sütlü ürünler tükettim ama anlamadım gitti test yaptırdık negatif yanılma payı varmış tabi doktorum takip et dedi ama anlayamıyorum sürekli yiyorsun bişeyi yoktu bebeğimin