Avci-1 tamzamanlianne Aptamil kullanıyorum da geceleri uyanmadan uyusun tok tutsun diye hero baby e geçmek istiyorum 6. Ayında
2bebislianni dlrkrn bende hip kullanıyorum şuan kusma oluyormu arada sizdede ve doymama gibi 6 aylık nrrdeyse bebeğim