Elem27 hoşgeldin sıçrama 3 🙈 bizde bugün gün içinde bebek arabasında biraz fazla vakit geçirerek uyuduk. Yarın da aşısı var nasıl yapacağım hiç bi fikrim yok maalesef 😞 ayrıca 2 ay 1 günlükte biziz. Normalde uyku düzeni eh idare eder bazen gündüz uykusu max yarım saat.