Mirac_21032019 Kizlar her gece muhakkak oglum burundan ve agizdan beraber kusuyo uyanmasqm allah korusun tikanir kalir uyuyamiyorum artik uykusuzluktan sersem gibi geziyorum.warmi bebegi burnundan kusan buna bi care yokmu
Cemirim Mirac_21032019 benim kız 1 2 kere öyle oldu ama kusma değildi fazlalık attı sadece bence doktora danışmanlısın reflu olabilir
Tanemduygu Mirac_21032019 evet benim kkzimda 6 ay agiz burun kustu ne gunduz uyudum ne gece korkudan. Reflu dediler reflubyatagi almistim yan yatiriyordum. Bazen gozumu bi aciyodum kusuyo hep ole yakaladim. Rabbim uyandryir iste cok sukur atlattik. 6. Ayinda kesildi ama benim kizim cok fazlaydi aksama kadar kusardi. Sen bi doktora gotur canm mutlaka
Deletedmom115 Mirac_21032019 Bebeğin ne kadarlık? Genelde ilk aylar sütün çok geldiği için bu şekilde kusabilir.
damlahira Mirac_21032019 reflüden olabilir benim kızımda da var önceden oluyordu öyle şimdi burnundan gelmiyor şükür azaldı
Sedarif1903 Canım benim de oğlumda oluyordu bazen. Ama iyi olur diyorlar burun tıkanıklığı için en azından. Yenidoğanlarda doyma hissi olmadığı için Ben emzirme sürelerini biraz daha kısa tuttum burnundan gelmesi kesildi şimdilik
damlahira Tanemduygu Benim kızımda öyleydi gece reflü yatağından kusmuyordu bide ar mama kullanıyoruz