Hayırlı Akşamlar kızlar 8. aylık oğlum ek gıda çok seven bir bebek degil sütüm ona çok yetmiyor. Çünkü gece açlıktan ağlıyor resmen 3 4 defa uyanıyor memem boş çekip duruyo. Daha önce golden goat aldım sevip içmedi Aptamil şişede devam sütü aldım denemelik ama onuda maalesef sevmedi. Biberonla anne sütünü içiyor ama mama iciremedim.. ne tavsiye edersiniz hangisini seviyor bebişler. Deneyip alayım dedim ama mama fiyatları çok maalesef ilk önce sizden yardım alayım dedim