mom726272 çok normal canım. Bebekler biz yetişkinlere göre daha fazla kemik ile doğuyor. Zaman geçtikçe kaynıyor o kemikler. Birde daha mesela diz kapakları bile tam anlamı ile gelişmedi. Bende kucağıma alırken popodan katır katır ses geliyordu. Şimdi 18 aylık tık ses yok 😂