Bebeğim 3 ay 20 günlük bi haftadır mız mız. Uykuya geçiş yapamıyor. Kucağa alınca biraz susuyor ama iş yatırmaya gelince çıldırıyo . Bu durumu yaşanlar mutlaka vardır . Galiba atak haftasındayız . Nasıl geçer ,ne kadar sürer arkadaşlar yardımcı olur musunuz ?