Kızlar oğlum tam 1 yaşında
şu an oturtabiliyor
yerde sürünüyor
popo üstü bütün evi geziyor
iki elinden tutarsak yürüyor kanepede tutunarak uçtan uca gidebiliyor
ancak yattığı yerden kendisi oturur pozisyona gelemiyor
ve hala yürümüyor yürüme 18 aya kadar normal ama oturur pozisyona geçememesi ve karnını kaldırır şekilde emekleyememesi tırmanma yapamaması normal mi acaba
anne gel ver kelimeleri var şu an
komutları gayet anlıyor ver deyince elindekini veriyor mesela ismini biliyor
bu durum normal mi gelişimi geri mi acaba