Melegim1 24ünde uçuşum var bebeğim daha bir buçuk aylık aşı olan emziren annelerimiz tecrübelerini yazabilir mi süte bir zararı oldu mu yan etki falan aşı olduktan sonra emzirmeye devam ettiniz mi
Ada-Uras-Asya Melegim1 aşı olmasan uçağa almıyorlar we aşıdan sonra 14 gün geçmesi lazım uçağa binmek için
Muhasebeciana Melegim1 bu aksam oldum hemsjre 2 saat emzirme dedi cocuk doktorumuza msj attim sordum bir sorun yok emzirebilirsin dedi 1.5 saat sonra emzirdim ama sutumun renginde gri lik vardi sanki hatta o sirada kaynanamdaydim onada gosterdim oda farketti 🤷
karabocuk Melegim1 bende emziririken iki doz asımı oldum. hiçbir olumsuzluk yasamadım. hatta bir makalade sütten bebege antikor geçişi olabilir diye okumustum umarım evladıma da antikor geçmiştir.
Babygirlmothers @Melegim1 emzirmeye devam hiç birşey olmadı. Saat beklemek mantıklı değil zaten bu aşı bizim vücudumuzda sonuçta ha 2saat beklemişim ha beklememişim. Doktorumda aynı şeyi söylemişti.
Ada-Uras-Asya Melegim1 eşim Iğdır dan İstanbul’a araba almaya gidecekti almadılar uçağa aşıdan 7 gün geçmiş diye ordan biliyorum. Ama aşı hiç olmadıysanız son 24 saatlik test almanız lazım hastaneden
Danerys Melegim1 ben yaptırdım biontech. Hiç bir yan etki olmadı. Halsizlik dışında. Bebeğr de kötü etkisi olmadı. 20 günlüktü ilk dozda. Mutlaka yaptırın.
Vivalaarya Melegim1 Hiçbir sorun olmadı daha 40 I çıkmamıştı benim bebeğimin. Uçuş olmasa bile bebeğiniz ve kendiniz için yaptırmanız en doğru olan🙏🏻