dominantteyze Erdemir benimki 9 aylık olacak ki doğdugundan beri gazlı hepsini kullandm geçmedi masaj en iyisi bi çözümü yok malesef
ayazmomm Erdemir benim oğlumda çok gazlı nurse harweys iyi geldi bittikçe devamlı alıyorum tavsiye ederim
cinar21 Erdemir aynı durumdayız. Emerken bile gaz sesini duyuyorum. Sab simplex ve biogaia kullanıyorum ama çok fayda ediyor diyemem. Kaçıncı ayda geçecek sabırla bekliyorum 🥺
Erdemir dominantteyze gazından ağlıyor emerken birden gazı geldiğinde gögüsümü koparcak gibi hissediyorum
ayazmomm cinar21 sabah akşam 10 damla ama yetersiz olursa 15 damlada verilebiliyor oğlum 2 aylık 3. şişeyi kullanıyorum