Zezz benımde bebegım 2 aylık olucak 3 gun sonra hıc vermemıs tim herkes ver diyordu dun verdım yarım cay kasıgı gun ıcınde cok rahat yaptı ve rahatladı yavrum ama doktora sormadım bı cesaret verdım🤭 sen yinede bı sor istersen canım 5 gun yapmamaları normalmıs gecen doktoruma gıttıgımde soyledım kakası katı degılse sorun yok dedı normalmıs yapamaması