Deletedmom4444 bu ara salgın var heralde bebişler hep hasta cok geçmiş olsun aşının bi zararı olacağını sanmıyorum aksine bebeğe de antikor geçiyor koruyor bence ertelemenize gerek yok bende aşı oldum iki doz bi ay sonra covid olduk hala karantinadayız ama sadece hafif ateş oldu bebeğimde pozitif çıkmasak geçirdik demezdim ikinci doz aşıdan sonra yan etki ateş halsizlik oluyor inşallah sizde bebeğinizde iyi olursunuz