Merhaba anneler sağlık sorunlarımızdan dolayı sütüm kesildi çok talihsiZlikler yaşadık. Mamaya başladık bugün sma ve hipp denedim bebeğim kabul etmedi. Aptamil kullanıyoruz. Deneyimleriniz neler sadece mama mı veriyorsunuz kimisi bebeğe suda verilmeli diyor. Bildiklerinizi benimle de paylaşır mısınız belki bilmediğim sizden öğreneceğim güzel şeyler olur , tecrübesizim o yüzden desteğe ihtiyacım var