ElifAtas29 Anneler merhabalar. Mamajoo nun 2 tip sterilizatör ve mama ısıtıcısı var. Biri 4517 modeli diğeri lcd ekran modeli kullanan anneler hangisini tercih etmeliyim
Ah_neredeee_vah_neredeee ElifAtas29 bende en eski modeli var valla arkadaşımındı .. yeterli oluyor canım ya amaç biberonu steril etmek alt tarafı çok para vermeye gerek yok bence