Merhaba anneler,
Bizim 38inci haftada anne karnında oğlumda sol böbreğinde genişleme görülmüştü ve sezeryan ile doğum yapmıştım. Bugün tam 44 günlük olan oğluma yapılan ilaçlı ultrasonda böbreğinde kaçak olduğunu gördüler. Bizim gibi olan var mıydı nasıl tedavisi yapıldı şimdi nasıl durumu