İlk basta mama kaşığı buharda pişirme aparatı alsan yeterli. Buharlı pişirme aparatı her tencereye oluyor. Evinde küçük porselen yada cam tabaklar varsa ilk onlarla verdim yada blw yaptı. Aldığım mama tabaklarını öyle çok kullanamadım. 1 yaşından sonra oioi marka bölmeli tabak kullandım baştan almaya gerek yokmuş. Meyve emzigi alabilirsin. O iyi oluyor seviyor bebişler. Suyu pipetle bardak ya da alıştırma bardağında verebilirsin. Cam rende mutlaka al. Elma gibi meyveleri hazırlamakta iyi oluyor haşlanmış sebzeleri ezersin onunla. Züccaciyelerde minik boy kavanozlar satılıyor onlardan alıp evde kavonoz maması yapabilirsin dışarı cikarkende koyuyorum ona bir şeyler oyle yediriyorum. Yoğurt mak. almayı düsünursen Weewell marka öneririm çok memnunum