Edaeda6425 1 buçuk aylık bir kızım var emzirme sürem 5 dakika hiç 5 dakikayı geçmiyor zorlayınca kusuyor bu normalmi
Minikyavrum75 Edaeda6425 Benim bebeğim de 3 buçuk aylık 5 dakikan fazla durmuyo tekrar teklif edince ağlıyo
Gazel Edaeda6425 bizimde öyleydi ben emzirirken uyuyordu babası sürekli ayağını topuğunu sıkıyordu öyle tutuyordu
3MelekAnnesi3 Edaeda6425 ohoo süreye takılma cnm biz süreyle mi yemek yiyoruz kimi bebek 5 dk emer doyar kimi 55 dk emer doyar kimi saat bası ister kimi 3 saatte ister sen emzirmenin keyfini cıkar ve emzirme basında saate bakıp su kadar emdi diye düşünme
Edaeda6425 Evet 1 ay kontrolüne gittim kilo alımı gayet iyi ebeler dedi elinden geldiğince uzun tut ama 5 dakikayı geçiremiyorum hemen doyuyor buda bni endişelendiriyor
Tombikdonerartikcokpahali Sesi duyuyormusunuz bu yutkunma sesini 😁 benim bebegim de 5 dakika emiyor lıkır lıkır ses geliyor doyunca da bırakıyor ağlamıyorsa sknti yok😁
busra_54 Edaeda6425 oğlumda aynıydı asla 5dk bile olmazdı 4dk çık emerdi ama kilo alımı maşallah cok iyiydi 1. Ay 2 kilo almıştı. Doktorlar kilo alımı iyiyse sıkıntı olmayacağını söylüyorlar