Gün içinde yaptıklarımızı anlatayım biraz, sizler de bahsederseniz örnek oluruz birbirimize 😊 ilk uyanması 7,8 civarı oluyor ozaman konuşuyorum seviyorum altını değiştiriyorum bir saat kadar böyle geçiyor emzirip tekrar uyutuyorum bir saat kadar o uyku bana çok tatlı geliyor 😁 kahvaltıda kucakta veya anakucağında oluyor yine konuşmaya devam ☺️☺️☺️ Etkinlik kartları var ilk kartlarım diye onları gösterip anlatıyorum bişeyler tepki verip dinliyor. 12, 1 gibi genelde masaj yapıp tekrar uyutuyorum o uyku çok deişken bazen bir saat bazen 10 dk belli olmuyor. Evin içini gezip her şeye bakmaya çalışıyoruz bazen eline dokunduruyorum farklı dokulu şeyleri. Baba gelmesine yakın camdan bakmaya başlıyoruz onu da seviyor. Son 10 gündür daha çok kucak ister oldu bana da daha düşkün emzirmek için gecikirsem hemen dudak büküyor 😕 iki üç günde bir de dışarı çıkıyoruz genelde bebek arabasıyla zaten onu seviyor hemen uyuyor.