Umt benimde 2 haftadır hiç yok damla damla. 10 cc cıkıyor sagınca. Benimde denemedigim kalmadım oglum emmiyor maalesef 1 aydır da. O yüzden azaldı. Umarım benimde artar. Dilruba demirezen le görüştüm biberon ve emzik bırakılacak diyor, bir de çaylarını öneriyor. Bende biliyorum bırakması lazım ama öyle ha deyince de olmuyor. Kaşıkla süt içmiyor. Kıyamet kopuyor.
Bende yiyip içiyorum belli birşeyler tekrar olur diye.